"Orlando, ost."

Igår så begav jag och Sebbson oss till Friday's. De har väldigt goda och stora drinkar där, och så beställde Sebbe in friterad mozzarella ost, så det var förbenat trevligt. Och välbehövt. Vi satt och betedde oss allmänt särställt som vanligt.

Nu ska jag börja ladda för imorgon med lite repetitioner. Kommande veckan kommer nämligen inte spenderas i Te och Kaffevärlden, utan på gatan, där jag ska värva folk till Greenpeace. Jag har en känsla av att det kommer vara en ren konst att stanna folk på gatan i minusgrader för att få dem att lyssna på inte särskilt upplyftande information om temperaturhöjningar i atmosfären. Men jag är up for it.

Jag måste nämligen klara det här jättebra, för det kan leda till någonting underbart.
Det får framtiden att se ljusare ut redan nu.
Jag behöver det.

Kommentarer
Isabella säger:

HEJA HEJA! du kommer klara det galant!

2010-01-31 | 15:57:21
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback