Okeeej

Nästa person som kommer in i butiken och vill få min service samtidigt som de står och smaskar på ett tuggummi med märkbart öppen mun, kommer få en teburk i huvudet. Helst någon med ett riktigt tungt te i:)

Dags att gå hem snart känner jag, eh.

Förresten har en ytterst obehaglig person börjat dyka upp utanför butiken. Han eller hon(har på sig huva och/eller keps med stor skärm) står rakt över gången och stirrar hit hela tiden. Not kidding i flera timmar. Väktarna säger att han/hon stod så i en vecka förut. Jag blir alltså iakttagen i samma veva som jag skriver det här. Personen i fråga står med handen på hakan i någon slags fundersam pose just nu och ropar ibland obegripliga saker ut i luften. Med sig har han/hon alltid en väska som ligger vid fötterna.

Kommentarer
Linn säger:

freeeeaaaky

2010-01-20 | 21:27:26
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback