Autopilot take my memories

Man tar risker. Kastar sig in i saker fastän man vet att det kanske inte slutar som man vill och önskar - för man vet ju också att om det gör det så är det värt allt.

Jag undrar vad det handlar om egentligen. Om det faktiskt är relevant om det var värt allt man har gett av sig själv i olika lägen. Det som lämnar spår att snubbla på i efterhand är ändå det man känner. Det man inte lyckas styra över, hur många tankar man än hinner tänka. Hur rationellt man än vill vara.

Släng all reson i världen på mig, men tro inte att det är den som står stadigt när allt börjar falla. Mina tankar är alla kantnötta. Men sålänge känslor har övertaget kan tankar gå i bitar bäst de vill.

cause I don't need them anymore. 



´


Kommentarer
Linn säger:

Jag vet att det inte är alls vad det här handlar om och helt fel fokus, men den bilden är gorgeous. Verkligen fin. Ta hand om dig.

2010-01-04 | 23:45:29
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Annika säger:

Tack så mycket vännen! Hoppas du mår fint.

2010-01-05 | 00:10:07
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback