Warp! aaah! aaah! woop woop!





Igår for jag, Bellarus, Emmi och deras friends omkring på ACE som de chicas vi är. Dvs vi dansade fult och humpattackerade varandra, Bella råkade dessutom sticka in ett finger i min mun vilket var lite awkward, sedan så mötte vi som vanligt konstiga män. Fast det var utanför klubben. Folket inne på klubben var ovanligt mycket för dans och ovanligt lite för att ta kontakt med en. Det kan också bero på att jag hade en sophögsdag igår, dvs om man ställde mig brevid en sophög så skulle man inte se någon ernorm skillnad. HEHE NEJ DÅ. Men jag var inte i ett esse, sotosay. Men det var kjempekoseligt att vara bland folk.

Kvällens låt skulle väl kanske få vara Teddybears STHLM - Rocket Scientists.
Jag hörde den bara en kort stund men fyfan vad den är go.

Ikväll ska jag se Men Who Stare at Goats på bio med familjen. Ewan McGregor och getter, kan det blir mer klockrent? I doubt it.

Kommentarer
emmi säger:

HAHAHAHHAHAHA sista bilden!

2010-02-08 | 14:32:29
Bloggadress: http://eyegasm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback