Mission accomplished

När jag kom hem igår från min sista dag som värvare så la jag mig ner i en soffa ett par timmar, sen la jag mig och sov. Jag har inte varit så sanslöst trött och utmattad på ett redigt tag. Men jag är enormt stolt över mig själv måste jag säga, för varje utskällning och avsnäsning som jag har fått så har jag nog faktiskt lyckats informera och influera några människor också. Och det är viktigt. Plus att jag fick sju värvningar totalt vilket var helt okej på fyra dagar. Jag hade som utgångsläge att oavsett vem jag pratadede med så skulle samtalen alltid sluta trevligt, eftersom att jag faktiskt representerar hela organistationen i deras ögon när jag pratar med dem.

Någon heltidvärvare kommer jag allt som allt inte satsa på att bli i framtiden, så jag kommer sakna stämningen på kontoret, grabbarna hade till och med ställt fram fika och tänt lite ljus igår som tack och hej då. Det är ju jag som ska tacka dom så jag blev lite rörd (sen är jag rätt lättsåld, ge mig en kanelgiffel så är jag för evigt tacksam).

Jag jobbar i tehandeln idag och är lite seg och omtumlad, men ikväll blir det tamejfan party och dans på ACE för hela slanten. Bellarus och Emmi kommer vara på plats och det ska bli så skönt så skönt.

Ha nu en go helg. Var i bättre skick än vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback