Jag ljög just för TV4

En jättegullig reporter från TV4 kom in i och sa att hon gjorde en undersökning om semlor. Hon undrade om hon kunde få ställa mig en fråga, och i samma sekund som jag sa ja så insåg jag att jag ju faktiskt inte tycker om semlor. Och inte äter ens en om året.

Hon frågade mig hur jag brukar äta min semla.
"Jag brukar äta utan mjölk som den är, och helst utan mandelmassa"

Hon frågade hur många jag äter.
"Jag brukar äta bara en"

Hon frågade om det var på semmeldagen.
"Njae, alltså dagarna kring semmeldagen. Oftast efter"

Vad är det för jävla svar? Varför ljög jag om semlor?
Jag vet inte ens när semmeldagen är för övrigt.

Kommentarer
Linn säger:

Hahahahahha underbart! Den är imorgon! :)

2010-02-15 | 15:58:00
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback