"Idag när jag rakade av nakenmodeller"



För all del - det går att klämma in mycket folk på en liten yta!
Det gjordes jävligt fint igår dessutom. Fint folk sitter trångt liksom, och det gjorde vi. Med skön partymusik, rätt unika tilltugg, god dricka och alldeles, alldeles strålande sällskap så var det givet; en lyckad kväll stod inför oss. 

Efter mys med vittvin och rosé hos Berthine så blev det kvicka steg mot granngatan där våra nyinflyttade hosts bor. Det kändes verkligen att det var längesedan folk samlats, man var tvungen att känna in läget en stund och komma in i den gamla goa trivselkänslan. När den väl var infunnen kan jag samanfatta kvällen med, pja, fjanterier. Jag låg i en säng flera timmar och skrattade åt ingenting eller egentligen allt.

Det var fan underbart trevligt.
Tack brushan för en fin, fin kväll!
Och för att citera Bertha;

"Jag hade glömt att jag äger en fisk!"





(And a special thanks to Fredde för att du fick mig att dansa till minst en Benassi)


Kommentarer
Jenny säger:

Fan vad jag älskar er allihopa!!

2010-04-17 | 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback