bang bang my baby shot me down


FANTASTISKT foto av Pauz Chen.

Förutom att jag är orolig för mitt högra öga (vad fan ska synfel vara bra för? Jag ser så suddigt utan mina linser att jag inte skulle fixa en hel dag, men linserna skaver ju upp ögat. VAFAN) så är jag på ett sprättigt humör.

Detta eftersom att jag har funnit lite fantastiska grejor som kan komma att leda till att mitt äventyr i höst kan sträcka sig till mitt äventyr över heeeela jäkla vintern om jag så önskar. Bestämt mig har jag ännu inte, men det är himla trevligt med alternativ.
Jag kanske struntar helt i att boka hembiljett faktiskt.

Hehehehehe.

HEHEHHE!!!

(och med det vill jag önska samtliga en fin dag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback