What's on?

Jag älskar TV på söndagar.
Mina alternativ just nu är mellan vuxna människor som leker med robotar, ett program om folk med halva ansikten, svinrika tonåringar med stora hus eller ishockey.
Jag älskar inte TV på söndagar.

Så mitt bästa råd till mig själv vore att slå på en film. Nu ljög jag förvisso, mitt bästa råd är att gå ut i friska luften, men så som jag ser ut just nu är jag osäker på om det är en bra idé. Seriöst; fåglar kommer ramla ner från träden och dö när jag passerar. Fågelälskare som jag är så tar jag det på mitt ansvar att antingen fixa mig eller stanna inomhus bakom stänga dörrar.

 Nu: Försöka slaska fram en film som jag inte har tröttnat på än.

Toodels sötpnötar(Oh no she didn't)!

Kommentarer
Flemmy säger:

Haha älska Robot Wars!! :D

2009-09-06 | 14:51:44
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback