Sloth sloth sloth

(Mitt förslag är att ni klickar på play och låter videon längst ner rulla medan ni läser)

Jag tror jag seriöst har funnit en ny kärlek. Kärleken till det coolaste djuret i ekosystemet, I give you; Sengångare!

Allvarligt talat, det är helt sjukt. Det här djuret gör ingenting. Det ser ut någonting från en främmande planet, och det spelar ingen roll om den bara hänger i ett träd. Det är bara för jävla kul att beskåda. Jag har just sett på videos på sengångare som simmar, går över gatan, kliar sig i skrevet. Allting har roat mig till den graden att jag sitter själv vid datorn och brister ut i höga, genuina skratt.

Bara se hur den sitter i en låda.




Kommentarer
Isabella säger:

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-09-29 | 23:39:16
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback