Nej men allvarligt, jag är dum i huvudet

Så mina kära vänner, här följer ett ganska genant inlägg där jag tänker dela med mig utav en upptäckt jag gjorde häromdagen. Jag fortsätter med min ärlighetsanda.

Mån-Ons den här veckan har jag slitit upp mig själv ur den sköna sängen klockan sex på morgonen, eftersom att jag skulle öppna butiken klockan åtta. Jag har beklagat mig över att jobba elva timmar i sträck, jag har beklagat mig över att vi inte haft mer än enda kund före åtminstone nio. Jag har känt att det är så otroligt onödigt att öppna så tidigt.

As it turns out, så var det också helt onödigt att öppna så tidigt.
Butiken öppnar nio. Jag bara antog att den öppnade åtta.

Så nu har jag jobbat tre gratistimmar och gått upp väldigt tidigt i onödan, inte bara en dag utan tre dagar i rad. Jag har suttit i en butik och stirrat omotiverat på en pralindisk utan någon som helst anledning.

Nu vill jag att vi tillsammans drar slutsatsen att jag är en riktig idiot, ni kan känna er trygga med att jag är högst upp på den listan.



Seriöst, HUR LYCKAS JAG?

Kommentarer
Linn säger:

HAHAHAHHAHAHAA! Åh va underbart!



Om de känns lite bättre så gjorde jag typ samma sak när jag städa på skansen. Jag stressa som FAAN varje morgon för att hinna städa både entreerna och tobaksmuseet som är tre våningar innan frukost. Vilket jag såklart inte hann så jag städade typ aldirg museet riktigt ordentligt. Sen när han jag vickade för kom tillbaka så visade de sig att jag skulle ha städat museet efter rasten..! Woho..! ;)



Så jag vet känslan :D

2009-09-19 | 17:08:24
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Fredrik säger:

Haha fan va surt! Men tur att du inte va tvungen att gå upp så tidigt:P...jag menar 6 är ju lugnt prova 4!

2009-09-19 | 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback