Go, go shorty, It's ya birthday!

Nu har jag levt i 20 skeva år!
Och bortsett från min totala fail den här morgonen(gick upp själv och hittade mina föräldrar förtvivlade i köket för att dom inte hann sjunga och väcka mig) så ser dagen helt fantastiskt ljus ut.


Nya och gamla bekantskaper från inatt

12e september inleddes med en helkväll på Paradise, en gayklubb på söder vi besökte för att fira en killkompis som fyllde 18 år igår. Så på tolvslaget stod jag på scenen och dansade till tidlösa schalgerhits, varför inte liksom? Kvällen flöt vidare med Nanne Grönvall, gayvänner som gav hudvårdstips, Dr Love(en kille som dansade omkring i läkarrock) och allmänt god stämning. Sedan i vanlig ordning blev någon i sällskapet utkastad men så är det ju med de lite yngre sällskapen(18 åringar är ju jättesmå!).

Nu blir det fullt upp resten av dagen. Om en stund bär det av till Systembolaget, min nya rättighet! Därefter måste det fixas hemma. Tårtbakning och städning, följt utav att Jenny kommer hit och är min privata makeupartist i vanlig ordning, wohey! Sen kommer syrran, sen middag med familj och innerkretsen, sen kommer massa folk, vi förar, sen FEST!!!

Jag är så pepp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback