Fantastiska igår


Jag tänkte ha en fin bild. Men det här är liksom verkligheten.

Jag vill verkligen bara TACKA alla som kom igår, som gav mig blommor, som sjöng för mig, som sa grattis eller bara fanns i min närhet och förgyllde hela min kväll.

Från och med den sekunden middagsgästerna kom till den sekunden jag gick och la mig var allting bara underbart. Det blev tacobuffé, tårta, stora mängder vittvin, Jihaw, blommor, nya och gamla bekantskaper, skönsång, utomhusdansgolv, Jizz in my pants, störda bilder, glada miner, kramar, golv, skratt skratt skratt och jag bara är så lycklig över hur kvällen blev.

Jag kunde inte fått skönare presenter. Jag fick två presenter som var välgörenhetsrelaterade, ett par sjuka kort, några megafina kort, asballa skor, pengar, tygväska, asfin halsduk, drinkbok, flera flarrer vitvin och sanslöst fina buketter. Jag är så glad och nöjd med allt. Det värmer verkligen otroligt att folk verkligen gjort en ansträning för mig! Mina kära föräldrar ska ha en eloge för att dom lät femton ungdomar föra med vin de betalat för och tyckte var askul att vi skrek och tjoade helt ohämmat!

Extrastort tack dessutom till Fredde som hade en megabra fest. Det här måste göras om!
(Stort plus dessutom att kvällens sista dans var den klassiska Barbie Girl med Aqua. Kan det vara bättre?)

Lite bilder nedan för er som vågar..


NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA!!!

Kommentarer
Linn säger:

Oj förlåt, råkade trycka enter!



Haha ja dimmigt vare allt. Du råkar inte veta varför jag har blåmärken över hela mig?



Grattis igen gumman, de va lika underbart som alltid att se dig. Puuss!

2009-09-13 | 15:04:59
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Isabella säger:

Tack för senast, så jävla underbart!bäst hos dig och bäst hos Fredde, helt totallyckad kväll med andra ord. Love you.

2009-09-13 | 15:13:51
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/
Jenny säger:

Vi hade skitkul! =D Tack så mycket för ditt förgyllande av kvällen! =)

2009-09-13 | 20:43:22
Bloggadress: http://l
Carro säger:

TACK själv Brush, det var helt underbart! :D

2009-09-13 | 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback