En vacker septemberdag













(Fotokvalitén blir halvkass här på bloggen)

Jag och Jenny och jag fotograferade lite idag!
Så tacksamt fotoljus såhär tidig höst, så det är bara att passa på.
Jenny var duktig fotograf till alla de egobilder jag tvingade henne ta på mig.
På tal om fotografering så var jag på agenturen igår och tog lite nya bilder till hemsidan, de ville ha några med lite mer attityd för de ansåg att det pasade mitt utseende bättre. Jag bangar inte, de vart jättenöjda! Ska bli jättespännande att se hur de ser ut när de läggs upp på måndag.

Ljuvligt.
Nu om en stund kommer Martin över och det blir middag, hyrfilm och allmänt göttande. Den här dagen ser bara ljusare och ljusare för varje minut måste jag säga.


Kommentarer
Jenny säger:

Min supersnajsiga modell! ;P

2009-09-19 | 18:35:54
Jenny säger:

Du tvingade iofs inte på mig nått utan det var jag som ville fota dig!;)

2009-09-19 | 19:57:34
Candy säger:

Shit vad snygg du är & vilka fina bilder det blev!

2009-09-20 | 10:35:06
Bloggadress: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback