*djupt andetag*

Okej, så det här är inte min morgon.

Det börjar med att jag sträcker på mig och kommer åt min taklampa, som är i glas. Av någon idiotisk anledning lossnar en stor bit utav glaset och ramlar ner hårt på min axel för att sedan krossas i hundratals bitar över mitt golv. Bara det här i sig är ju helt fantastisk, för jag hatar glassplitter. Tar fram dammsugaren för att inse att batteriet är slut (trådlös dammsugare är inte så härligt som det låter). Samlar upp de stora bitarna och tänker att minisplittret kan tas upp med rengöringstrasor, men dom är också slut.

Efter mycket plock är det värsta borta och jag beger mig för att slänga soppåsen med allt i, bara för att inse att min far har låst mig inne. Så jag måste klättra ut genom köksfönstret för att låsa upp dörren.

Någonstans i härligheterna har jag också snubblat, mina strumpbyxor har gått sönder och jag har missat min buss.


Måste fixa lampan, någon(dvs jag) kan nog skära sig rätt rejält på det där om denne slår i huvudet.
God morgon på er!


Kommentarer
Marcus säger:

http://www.youtube.com/watch?v=J0j3-tmQLjg&feature=PlayList&p=0E21A0F274F6FBAB&playnext=1&playnext_from=PL&index=18

2009-09-30 | 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback