Wooch

Mina vänner, jag är så fruktansvärt seg.

De tre senaste dagarna har jag knappt  velat öppna ögonen på morgnarna, och efter att ha släpat mig till jobbet har jag spenderat de första tre timmarna med att vara otroligt inaktiv.

Jag har haft gott om huvudvärk, tandvärk, smärtor i kroppen och annat kul.

Nu ska man ju inte klaga. Men jag gjorde just det för jag vill så ofantligt gärna vara i skick till på lördag då jag tänker kasta mig in i allvaret och försöka få ett bra resultat på Högskoleprovet. Det omtalade och fruktade provet som alltid leder till att folk oundvikligen jämför resultat och får dem att känna sig antingen stolta eller besvikna över sig själva.

Jag vet att det inte är varken hela världen eller ett test på intelligens, men det känns ändå viktigt att jag presterar. Det är det enda utbildningsrelaterade jag gör på ett och ett halv år.

Sååå... *trummar rastlöst med fingrarna*

Jag fick förresten en palm igår, den heter Frongo. 

Kommentarer
Carro säger:

Frongo och jag, vi e goda vänner, fastän mycket olikaaa :D

2009-10-22 | 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback