Waggawaggaaaah



Ni vet, det är lustigt hur man fungerar.

Trots att jag känner att världens alla bekymmer har fyllt mitt huvud till bredden så har jag förmågan att vara på riktigt bra humör. Jag kan åsidosätta det mesta, och ikväll är det party! Och det behöver jag.

Jag måste göra mig iordning redan nu på morgonen och ta med mig ett ombyte, för direkt efter arbetsdagen så bär det av till Bellas jobb för att byta om, göra den sista touchen och ta oss en vinare på lagret. Sen går vi vidare till finalfesten för supermodell400 där vi först ska försöka bete oss sansat (jag och Bella? Sansat?) och beskåda en modeshow. Första gången för mig så det blir himla kul.

Och vet ni vet ni? Sen kommer DJ Joachim Garraud. Han är från Frankrike och har skrivit bland annat Love don't let me go och The World is mine tillsammans med sin vän David Guetta. Därför räknar jag med att han kommer ge mig min första riktiga dansnatt sedan Kretas mark låg under mina fötter.

Ja, jag ser så mycket fram emot kvällen jag har framför mig.
Solen är helt strålande också har ni tänkt på det?


Kommentarer
Fredrik säger:

Fan va nice! Va han grym live eller?

2009-10-10 | 17:29:41
Annika säger:

Jaa, han var riktigt grym live. Han var så jävla glad och kastade runt saker och körde helsköna låtar verkligen. Det var guld!

2009-10-10 | 18:43:44
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback