überseriös

Nu har jag precis knåpat ihop en hyfsat välstrukturerad Novemberbudget. Jag tänker att om jag ska veta precis hur mycket jag kan lägga undan och ändå ha lite marginal så får jag väl skriva ner mina utgifter.

Det är så otroligt tråkigt bara när pengarna måste gå till svindyra SL-kort, medicin och Virusskydd till datorn. Dock har jag insett att det jag behöver skära ner på är min fantastiska förmåga att dagligen köpa struntsaker som ostbröd, läsk, morotskaka och annat som ska stilla min hunger på tåget. Nu är det rediga matlådor och medtagen frukt som gäller!

Mission: Aldrig behöva ta en spänn ifrån sparkontot till andra utgifter än vad de pengarna är menade till.


Kommentarer
Isabella säger:

Det låter som en asbra plan precious. Jag kan dessutom skära ner en kostnad (om du inte redan har köpt den)nämligen antivirusprogrammet. Avast har en gratisversion som är hästlängder bättre än Northon. Kan installera den nästa gång vi ses!

Hugs n jugs

2009-10-27 | 11:40:34
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback