Smala Sussie går i bakgrunden..

Fredagskväll i mitt liv är ett väldigt odramatiskt event än en gång. Eftersom att jag är lite halvsjuk så får ikväll bli lugnt så att jag kan orka med en heldag imorgon.

Det är ju dock halloweenhelg så just nu pågår en jävla massa underbart vrickade utekvällsupplevelser på olika håll. Fester, krogkvällar, spexiga dansgolv. Vissa sitter väl i och för sig hopkurade i soffor och ser på skräckfilmer och det är inte sämre det. Andra laddar för någonting imorgon.. You get the picture. Folk roar sig.

Så kommer jag på mig själv med att jag sitter här och känner genuin glädje för att det finns sengångare i Costa Rica, och då kan jag inte låta bli att spekulera.. jag är nog lite konstig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback