Plus one

Såg till min grandiosa förtjusning att jag är bjuden till eventet på fredag plus one. Så jag medtager min Bella för att överleva mingeldjungeln och missanpassningsläget. Det kommer bli så fucktastic!

Vet ni vad som är helt insane för övrigt?
Plötsligt har typ alla i den närmsta kretsen pojk- och flickvän. Det är oerhört lyckligt, dock har jag inte riktigt hängt med i svängarna. Nu är vi ockuperade! Vilket kärleksöverflöd alltså.

Jag sitter hemma hos min och utnyttjar hans hushåll medan han sliter på jobbet. Jag skulle gärna fortsätta det här lilla stycket med att säga att jag också ska in och slita snart, men kom igen. Vi vet alla att jag inte sliter på min arbetsplats, hälla upp te någon? Jag leker ju och får pengar för det.

Life sure is good today.


Kommentarer
Isabella säger:

Det kommer bli fab!

2009-10-07 | 15:53:11
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/
Jenny säger:

Åh fan vad kul ni kommer ha! =D

2009-10-07 | 18:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback