Min räddning finnes i sockerkicken

Jag sov uruselt inatt. Vaknade gång på gång bara för att hålla mig själv från att väcka Martin (jag hade ju liksom dessvärre ingen anledning att förstöra för honom) så jag vred och vände och stirrade in i väggen. Det var jättekul i ungefär tre sekunder. Så när jag vaknade för kanske sjunde gången och var tvungen att faktiskt gå upp så kände jag mig inte riktigt utvilad och den känslan har definitivt hängt med mig hela dagen.

Så står man där. Fredagseftermiddag. Med kö i butiken och petiga kunder att hantera med ett leende på läpparna och en lättsamhet i presentinslagningen; det var bara att inse. En kick behövdes, och en kort runda till Pressbyrån senare hinkade jag i mig en Red Bull. Red Bull är skit. Men det är tamejfan riktigt välgörande skit ibland, för efter en burk höll jag igång så länge som det behövdes med nästan onaturlig entusiasm.

Dock var jag såpass speedad att jag inte ens märkte bråket i butiken förren min chef bokstavligen jagade ut en kille och skrek efter honom..

Don't mess with my boss.


Kommentarer
Isabella säger:

Damn! vad hände?

2009-10-02 | 22:23:07
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback