Autumn leaves

Vi har blivit förärade med ytterliggare en fin höstdag. En sån som faktiskt värmer lite i dagsljuset men som vanligt kramar om en riktigt kyligt så fort eftermiddagen börjar tåga in. Jag känner för att ta en promenad, bege mig utåt och bara låta blicken vandra mellan alla färger. Men som jag har gnällt över tidigare så är det ju inte särskilt spännande häromkring. Asfalt. Helsike vad jag tycker asfalt är värdelöst.

Grått. Av alla färger att klä den här jorden i, grått. Jag vet, det blir ju liksom så med tanke på vad det består utav.. men det gör det knappast estetiskt tilltalande.

Utan vidare babbel vill jag bjuda på den länk min käre Bella skickade till mig en dag för inte länge sedan Klicka här.

Jag är otroligt förskräckt och lite road:)

Nu ska jag sälja kaffe som om jag var hälften så beroende som alla mina koffeinstinna kunder. Ciao!

Kommentarer
Danne säger:

Då var de klart,

Bella är ett geni =)

2009-10-05 | 11:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback