Well thank you very much

Självklart har det oundvikliga skett och jag är nu sjuk. Som vanligt för mig sätter det sig i halsen. Jag har så ont att jag knappt alls kan äta. Dessutom är det såpass att det gör ont bara jag andas, prata är det inte tal om (fyndigt!). Har ställt in planerna för kvällen vilket var middag och stand-up med Carro. Jobbet har jag sjukanmält mig från i två dagar.

Så när telefonen ringde för en stund sedan fick min mamma springa och svara, och jag hör följande: "vi är båda hemma och sjuka, Annika kan inte ens prata. Så nu är det tyst och skönt! *elakt skratt*"

1-0 till mamma.



Kommentarer
Isabella säger:

Hahahahahaha BURN

2009-11-02 | 12:53:35
Bloggadress: http://ohsostylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback