"Idisslar du det vita kletet?"

Ett bord med ett par spel, ett varierat utbud utav drycker och sju personer inställda på en störd kväll. På fester drar folket ofta hem runt tretiden, men här stängdes dörrarna vid fem och då var det ändå så att Sara och Carro skulle upp halv sju idag... helt fantastiskt!

Bara så skönt vrickad kväll. Mängder med barnförbjudna diskussioner, dans, kärleksfulla yttringar och citat som glädjesamt lever kvar i bakhuvudet.

Vem trodde att en så simpel mening som "Jag har många vänner i Lund" skulle leda till så många skrattanfall, eller att jag någonsin skulle behöva säga "Men jag har ju ingen pung"? Och det är definitivt magiskt att se två män dansa tryckare till the whisper song.

Det här var verkligen exakt vad jag behövde.
Tack tack tack ni som var här och gjorde kvällen!

Nu ska jag försöka göra mig själv respektabel för adventsbjudning om en timme.
Det är inte omöjligt, men det är en klar utmaning...Tro mig.

KVÄLLEN I BILDER:












Kommentarer
Linn säger:

You can dooo it! I belive in you!

2009-11-29 | 16:11:50
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback