05:37 ringde alarmet..

Imorse var jag ute och promenerade 06:20 på morgonen. Eftersom att jag numer sover till klockan 10:00 minst på förmiddagarna så var det här en enorm bedrift. Måste dessutom erkänna att det var rätt skönt, hyfsat lugnt utelängst vägarna. Förutom en cyklist som skrek "yo!" åt oss.

Jag var ju självklart ute i sällskap av Martin. Aldrig i helvete att jag skulle gå upp före sex om det inte vore för att han börjar jobba schweintidigt vissa dagar. Men lätt värt det dock.

Eh uhm. God morgon.


Kommentarer
Marcus säger:

Morgonstund har guld i mun !

Fast de får inte vara allt för tidigt !

2009-11-09 | 18:07:59
Fredrik säger:

Äh 05:37 är väl inget då är man ju redan på jobbet och har varit där en stund! :P

2009-11-10 | 15:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback