Je vais imorrn..



Sand under fötterna. Havsutsikt. Afrikanska små stenhus. Dromedarer. Mer sand. Värme. Pool. Byar och småstäder. Solstolar. Vattenpipor. En ny plats på jorden att upptäcka.

Imorgon är jag på en ö i Tunisien med Martin. Bara han, jag och vadän vi vill göra i en hel vecka. Även om Djerba är ett resmål som främst riktar sig till sol och bad så ska det bli så befriande att uppleva helt nya miljöer. Måste erkänna att jag inte riktigt fattat att det faktiskt bär av så snart - känns som om vi har sett fram emot det så länge.

Jag kollar ut på regnet som rinner längst fönsterrutorna och tänker att det här blir guld. Det ska bli så jäkla gött.

Det är lite olyckligt att det talas franska där nere, mina kunskaper sträcker sig inte mycket längre än att föreslå trekanter eller köpa skjortor. Jag betvivlar att jag får användning av någon av de två. Jag hoppas att jag inte får det.  

Kommentarer
Linn säger:

Hahahahaha sjuukt användbart gumman ;) när ja o alisa var på rhodos var skulle vi hitta bra fraser på grekiska och allt vi hitta va adjö och hon spyr. Hihi!

Ha det underbart där nere och hälsa lejonkungen! Pussar

2009-06-15 | 20:46:29
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback