Fula vanor

Alla har vi ju fula vanor. Klassiker som finnes är ju exempelvis bita på naglarna och rökning. Vanor som vi varje kväll vi går och lägger oss kanske mentalt säger till oss själva på skarpen att imorgon blir det minsann annorlunda! Imorgon sker en förändring.

Jag har en ful vana som är tuff att erkänna. Mina fingrar tvekar när jag för dem över tangenterna, ska jag verkligen avslöja? Kan jag det? Kommer folk tänka annorlunda om mig när jag blottar min mörka hemlighet för vem som helst att läsa?
Well kära vänner och besökare, det är kanske dags att jag sträcker på mig och står för att även jag har brister.

Jag läser blondinbellas blogg.

(OMG NEJ NI SÅG INTE GÅ GÅ GÅ GÅ KLICKA NÅGON ANNANSTANS!! DET ÄR INTE MENINGEN MIN MAMMA TVINGAR MIG NEEEEEEEEEEEEJ)


Kommentarer
Linn säger:

hahahha piiinsamt annika! ;D

2009-06-15 | 16:54:42
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Marcus säger:

"Hej jag heter Annika och jag är blondinbellakolist"

"Hej Annika"

2009-06-15 | 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback