De kräver ett eget inlägg



Jag, Martin och varsin dromedar i Sahara. I rest my case.
Dromedarer är det ballaste djuret på evigheter.

Vi har diskuterat evinnerligt hela veckan om hurvida vi borde skaffa en, vad den ska heta, hur den ska bo och framförallt hur grymt härligt det skulle vara. Jag trodde att kameler var the shit, men det är fan en puckel som gäller.

Min dromedar i öknen grymtade lite mödosamt åt att den inte fick stanna och äta, men när jag kliade den på mankn såg den genast mycket nöjdare ut. Jag tror stenhårt på att de har klockrena personligheter. Martins var lite mer bossig och stuck-up, den visste vad den ville liksom. Tillsammans var de ett team, beredda att ta oss över de förrädiska sanddynorna.

Okej.. kanske inte ska gå in på detaljerade beskrivningar av dromedarpersonligheter. Ni kan ju eventuellt tycka att jag har gått och knäppat ner mig i värmen. Eheheh.. *host* dromedarer äger..

Kommentarer
Stockleld säger:

Javier McAllister ska såå hem till sverige snarast! Blir priset svårt att förhandla vet jag ett par araber som kan tänka sig en fair byteshandel...

2009-06-23 | 17:44:09
Flemman säger:

Haha underbar läsning asså :D Ruskigt kul att du skaffat blogg igen, den här blir att följa dagligen kan ja lova ;) Jobbigt att höra att dromedarer tydligen är ännu coolare än kameler, var annars rätt nöjd me min kamelride i Marocko för en massa år sen ;P Men blir väl en anledning att dra till Tunisien eller nåt liknande, antar ja :) För övrigt väntar jag spänt på att få höra hur många kameler en Annika är värd ;)

2009-06-23 | 19:31:56
Bloggadress: http://indianbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback