Whitetrash

Idag tänkte jag att jag skulle leva i samspel med övriga invånare i den här kommunen. Jag tänker besöka centrum, och jag kommer vara whitetrash.

Så vad är det som ger mig den här titeln denna idag?
Mitt hår är liksom precis på gränsen till för fett för att lämna huset. MItt linne är kanske något för urringat för en tur till centrum mitt på dagen, och matchas med ett par säckiga byxor. Väl framme tänker jag dessutom söka efter de billigaste varorna av det jag söker, arbetslös som jag är. Det enda som egentligen fattas är väl en liten unge att släpa på, eller mörka ringar under ögonen och en cigg.

Den främsta anledningen till att jag går ut såhär är förstås att jag inte bry mig märkvärt om vad fjortiseliten här i byn ska tycka. Men jag kan gemig fan på att bara för att jag ser ut på det här viset så kommer jag stöta in i någon människa jag inte vill ska se mig. Någon jag inte har träffat på ett tag, så måste jag stå och föra tomma "åh men vad gör du nuförtiden" konversationer och fundera på vilken pelare man lämpligast kan springa in bakom.
 
Oh well.
God morgon!
 

Kommentarer
Linn säger:

yoy go girl ;D

2009-07-03 | 16:35:20
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback