Men..men.. DOM ÄR JU MINA



Jag får ett sms från en lycklig Amanda som har stått längst fram när The Killers gör sitt enda Sverigebesök i år. Konserten på Hultsfreds största scen ska ha varit någonting alldeles extra, läser jag i tidningarna.

Jag ville se dem really, really bad. Om det inte var för att jag har sett dem i London redan så hade jag blivit tokig.

Men fler tillfällen kommer och I'll be there.
Jag skulle göra mycket för att få höra Read my mind live en gång till.. jag hyser fortfarande stora, varma känslor till deras fras "I don't mind if you don't mind, cause I don't shine if you don't shine"'

Såhär lät den låten live 23 febuari på the O2 arena. Där var jag lycklig mina kära vänner.

Slaska hit lite Sweet Talk sen kan jag dö lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback