En kväll i solklar förvirring


Jag och min peep

Jag var helt inställd på att det var läge för utång igår, så trots huvudvärk och en disfunktionell dygnsrytm så var det bara läge att kasta sig in i ytterliggare än kväll med festläge. Idag kan jag glatt säga att jag är styggt nöjd med kvällen!

Efter ett väldigt intensivt förande hemma hos Amanda, tillsammans med henne, Bella och Emmi så bar det av mot Ace. Väl där struttade vi in på lätta fötter och sen vet jag inte riktigt när kvällen lossnade, men kvällen for iväg fullsmäckad med nya bekantskaper. Jag fick syn på lite folk från skolan som jag åtminstone kände igen och efter att ha hälsat så spårade det ur i stundtals lite hetsiga diskussioner om saker som är oerhört relevanta. Det var verkligen uppfriskande att diskutera med nya människor även om alkoholen kanske överdriver engagemanget lite. Häh.
Sen har jag såklart pratat om aliens och ödet med en av de längsta människorna jag någonsin träffat, dansat bugg med en person som levde sig in fantastiskt fint i dansen, pratat mycket engelska med en kille från USA som gick runt med en t-shirt där det stod "I have a huge pen" (vilket faktiskt betydde exakt det som står, han hade en gigantisk ihopfällbar penna) samt övervunnit en av mina största rädslor.
Bör nämnas dessutom: Dom spelade Jolene på dansgolvet och det var strålande.

Så nu sitter jag här än en gång med huvudvärk och ett gäng instabila sömntimmar i bagaget och tänker att jag vill ha kvar livet som en lek i huvudet ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback