you can't see my heart beating

Vad fan är det som pågår?
Folk kastas runt som speltärningar just nu.

Så mycket känslor och förvirring.
Förtvivlan, ilska, ångest, saknad, rädsla.
Mitt i allt rullar glädjen in och kastar om igen.

Hur förhåller man sig?
Jag försöker hänga med men jag vet inte om jag ligger före, efter, är helt fel ute eller har hittat rätt. För några veckor sedan var många liv annorlunda. Idag kämpas det på olika håll. Jag försöker se helheten, men ändå kommer smådetaljerna och lägger sig framför mina fötter. De plockar fram min naturliga förmåga att analysera saker och ting bit för bit i steg som till slut sparkar på varandra.

Men ändå törs jag inte kalla mig själv förvirrad.
Jag kanske är fylld till bredden just nu bara.

Sömn.

Kommentarer
Brush säger:

Du tog orden ur munnen på mig brush, så sant.

2009-12-07 | 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback