Rätt äckligt, men lite coolt?

För ett par dagar sedan tyckte jag mig se någonting när jag borstade tänderna, men sen så var jag så trött så jag lät bli att kolla ordentligt. Nyss när min ädle syster var inne i badrummet bekräftade hon dock det mina ögon var för sega för att verkligen ta till sig.

Det växer någon form utav planta ur våran kran.
Detta grundar sig i största sannolikhet i att vi har fåglar, och ett frö har väl hamnat där och liksom vattnats. Så nu är det ett litet rotsystem på gång där.

Rätt äckligt nu när jag tänker närmre på det.
Vafan?

Det här är garanterat en av de mer spännande sakerna som skett här hemma på länge. Omvälvande! Nu måste någon ta på sig det tråkiga ansvaret att döda lilla plantan innan det här spårar ur tror jag.

Eheh.

Kommentarer
Jenny säger:

fettcoolt ju! haha

2009-12-30 | 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback