Det är så mycket damp över dig, Annika

Så vad har jag gjort de senaste timmarna?

Jag har dansat Joy Division dans som Frankenstein, jag har dansat "björn på jakt" dansen, jag har ålat omkring på golvet och desperat försökt ta mig upp i sängen till Jessica Simpsons "You take my breath away", jag har myntat begreppet waggawagga, jag har lyssnat på David Hasselhoffs vedevärdiga cover på La Isla Bonita och jag har mitt i allt detta sett filmen Control som är av väldigt seriös natur.

Jag har dessutom fått det magiska citatet "Det är så mycket damp över dig, Annika" som ett minne att vårda. Sagt utav Bella, självfallet. Hon är för övrigt anlendingen till att jag gjorde alla de där sakerna ovan från första början.

Ruskigt bra kväll.
SNART HELG! Då ska jag antagligen äntligen äntligen få träffa mah guy.


Jag och Bella på Djurgården. Inget onormalt här inte.
(Jag gråter om någon tror vi är seriösa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback