Back to basics

I'm back, på fler än ett sätt!

Dels är jag hemma från min hysterisk roliga Kretaresa med Jenny.
Dels har jag fått Internet igen.
Dels så har jag fått jobb.

Om några minuter är det dags att åka in till jobbet för första gången, idag ska jag bara lära mig hur kassarutinerna och sådant fungerar tror jag. Sen kanske jag kommer få stå själv första gången redan i helgen - som också är de allra första passen. Nervös? Faktiskt lite. Men jag har ändå en känsla av att den här arbetsplatsen kommer kunna vara mer positiv än tidigare, jag kanske till och med orkar vara sådär käckt übertrevlig mot kunderna.

Dessutom kan jag ju redan The och Kaffe, och självklart är det ett sådant jobb mitt nu tredje också är.

Nu kommer det hagla in updates, jag måste dessutom visa lite bildexempel på den vackra dansen Zorba the Greek som jag och Jenny har dansat brevid eldringar på restauranggolv samt ute på gator. Med festande servitörer och grekiska gubbar, say what now?

Och nu när jag överger er så får ni den här låten som tröst. Om ni inte diggar är ni knäppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback