Jag har optimerat Campus-känslan


EXLUSIVT foto på mig för någon timme sedan.

Känner mig så "down" i min hoodtröja som jag köpte häromdagen. En äkta collegetröja, med skolan tryck och allt.  När jag tar den på mig blir campuskänslan optimal, så som jag föreställer mig att det känns när man går på college i USA och alla har toffs och hoodie, går på amerikansk fotboll och skvallrar om folk på campuset hela dagarna. Och det stämmer ju bra in på North-West, fast sporten är rugby. Pukke är faktiskt namnet på deras rugbylag så jag gör nu reklam för denna FANTASTISKA (... ) sport där man ligger i hög på varandra, dessutom så har den sporten gjort sig skyldig till att man ser minst en person med kryckor, gips eller bandage varje dag på campus, som resultatet av en match eller träning.

Den här dagen har varit makalöst oproduktiv i studierna, var så trött och frusen imorse att jag slog mig ned på en stol på gräsmattan med långärmat och huttrade i solskenet. Men nu börjar göra comeback, många timmar senare...

Nedan: en skön fågel vi såg på vägen hem från mataffären.
 



Kommentarer
Tess säger:

Annika, förlåååååååt! Jag har varit sämst på att läsa din blogg de senaste veckorna och då öven sämst på att kommentera! Så detta ska jag ta tag i nu och läsa igenom allt jag missat. På direkten! Puss, kom hem snart vettja!

2014-05-18 | 10:07:40
Veronica säger:

Vad spännande!

2014-05-18 | 11:36:14
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se
Julia säger:

Fett cool du är i den där tröjan!! :D

2014-05-19 | 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback