Böh

Blir lite trist uppdatering nu ett tag. Huvudet fungerar inte, kroppen gör ont och mitt internet pajade igår. Låter lite melodramatisk nu kanske men jag måste vara alert och ha tillgång till saker om jag ska lyckas med mina exams den här veckan, och än så länge går det inte bra...

Såna här dagar längtar jag till att packa och fara hem. Ska bara klura ut hur jag ska gå med mig allt hem, eheh. Hoppas ni där hemma har det superbra, nu när det blir Juni och sommaren officiellt kickas igång. Här är det så galet varmt, Org kom idag och sa att vintern här inte verkar vilja börja. Ja, det tackar jag för när jag sitter i shorts och käkar mintglass vill jag lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback