Reklam för att påminna om klimatförändringar



Förutom mitt engagemang i miljön, så finns klimatfrågan. Det jag finner absolut svårast i min vardag är att duscha korta stunder. Jag förbrukar alldeles för mycket vatten i förhållande till vad som egentligen kan anses rimligt och detta är någonting som jag nästan ser som ett utmaning för livet. Jag tror att en av anledningarna till att jag försöker förbruka mindre mängder schampoo och duschkräm samt byta ut till bättre alternativ är för att jag någonstans vill kompensera. Det är inte samma sak, jag vet, men jag tänker inte sluta påminna mig själv om varför det är viktigt. Ibland lyckas jag ta stegen, ibland är det svårare. vikvik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback