snubbarna mittemot

Sitter på biblioteket. Mittemot mig sitter ett par killar som tycks ha någon slags brainstorming på gång. Ut slänger de idéer som är alltifrån kreativa till befängda, men jag lyckas inte klura ut vad det faktiskt är de försöker göra.

"eller så har man ett gäng Victorias Secret modeller som går lättklädda, så får man betala 100 spänn inträde.."
"vi skulle väl kunna ha nått spa, typ sjögräs?"
"Jag vet! Vi köper en vit häst. en ALBINOHÄST. Sen målar vi den som en dalahäst. Folk kommer komma från hela Europa för att se den här äkta dalahästen.."


Det verkar i alla fall ske en viss aktivitet i den änden av bordet. Själv så har jag musikpaus efter ett mycket ansträngande (tvek) jobbsökande. Mitt huvud känns lite avdankat, som en travhäst som sprungit färdigt och nu mest lunkar runt i en hage någonstans. Kaffet är slut.

Kommentarer
Bella säger:

Hahahahahaha! Whatever de planerar är det en tillställning du måste närvara!

2012-03-20 | 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback