jaa...



Hur kan jag misslyckas så otroligt med ett simpelt lasagnerecept?

Jag kan inte slänga såhär mycket mat, dock. Så jag slängde de brända pastaplattorna och rörde om resten till en kreativ pastasås med tomatsås, champinjoner och keso. Eh. Fake-mums på den.

Har ont i hela käften och ser fram emot tandläkarbesöket imorgon eftersom att jag är milt hypokondrisk och har fått för mig att jag kommer att börja tappa tänder. Det är en konsekvens av tandköttsinflammation, vet ni. Det bultar och blöder i munnen just nu faktiskt om ni undrar. En inte så behaglig känsla.

Äckligt inlägg det här. Helt klart jätteäckligt.

Är solklart äcklad av mig själv. Nu ska jag dränka sorgerna  i te.

Kommentarer
tess säger:

HAHAHA men Annika.... :D

2012-01-25 | 23:12:02
Bloggadress: http://tirees.blogg.se/
Kajsa Persson-Berg säger:

Alltså. Nu är jag så där brutalt kallhjärtad igen, men:

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det där kan vara det roligaste jag sett idag. Har du lagt hjärna på plattorna? :D :D :D

2012-01-25 | 23:26:11
Bloggadress: http://ebbakajsasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback