jag kan bara säga: riktigt bra dag

Kajsa är en ängel och lät mig sova i hennes säng inatt så tog hon madrassen på golvet istället. Därför kunde jag utvilad klampa upp och gå till min första salstenta imorse - som gick jättebra! Det är en sådan lättnad!!

Därefter klampar jag hem för att mötas av mitt paket från nelly.se som innehåller min något korta (det löser jag med svarta strumpbyxor så slipper ni att jag flashar mig), men helt fantastiskt härliga paljettklänning. Nu är det bara astt peppa för en utflyttningsmiddag på stan med Kajsa, och sedan är det tentafest för hela slantjäkeln.

Sorry, jag måste bara spatta lite mer... WEHOOOOOOO!!!!



Förresten har jag väl inte visat någon bild på Kajsa ännu?
Hon har rätt behaglig stil...


..faktum är att jag blev inspirerad att anamma den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback