inspelad intervju


Ser ni hur sliten jag känner mig? Skulle kunna sova nu.


Den här tiden gick jag upp igår. Nästan på minuten.

Idag har jag hunnit med betydligt mer, dock så har jag kanske inte briljerat.

Gick på första halvan av föreläsningen. Drack Red Bull till frukost och fick en överspeedning som ledde till att jag hade sanslösa besvär att inte sitta och skratta, fnittra och störa mina medmänniskor på andra sätt. Störst problem fick jag när jag började tänka på det som sker 00:26 i den här videon. Jag försökte hålla inne mitt skratt men då rann ögonen av små inkränkta glädjetårar och i ett desperat försök att täcka över detta så höll jag tröjan för ansiktet men det såg bara helt sjukt ut...

ANYWAY NU TILL DET RELEVANTA!!!! DET ÄR HÄR NI SKA ORKA LÄSA!!!
Okej, läser ni?
Nog med struntpratet. Jag drack dock min Red Bull för att jag behövde vara alert.

Idag blev jag nämligen intervjuad. Jag ska vara med i ett nummer utav min favorittidning OmVärlden! Dom ska göra en bilaga om globala utbildningar i Sverige, varav min är i topp tio (finns väl typ tio totalt..). Jag och en kille som har gått ut hela programmet satt och berättade om hur vi upplever utbildningen och campus, varför vi valde just denna, samt vad vi har för tankar om framtiden. Jag som är newbie på området men intresserad utav journalistik tycker det var en spännande upplevelse. Efter samtalet på ungefär en timme så tog vi massor utav fotografier också, så förhoppningsvis väljer dem ett där vi inte ser för nördiga ut.

Att "Ignorera kameran och prata med varandra" är ganska svårt att göra naturligt. Just saying.

Så, point is:
Troligtvis är jag med i Februarinumret och det är tamejfan jätteskoj!

Kommentarer
Brush säger:

Yayyay va kul brush!!! :D

(och det där med red bullen var också ganska kul)

2011-12-15 | 16:39:37
Sara säger:

"Don't you worry", som man brukar säga. Alla blir fina framför trumpeten.

2011-12-15 | 22:50:00
Bloggadress: http://litetS.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback