en mental penisförlängare

Men näe, vad säger hon?

Skitsamma, poängen är att om 2 veckor landar jag på Borneo och senaste nytt på min inför-avgång-lista vore väl följande;

◊ Jag får bara visum för 30 dagar i Taiwan
◊ ... så 21a december lutar det åt att jag beger mig till Thailand och firar Jul & Nyår med tusentals fyllon på Koh Phangan
◊ sen blire nog dykcert på Koh Tao?
◊ jag måste i alla fall boka biljett innan jag landar i Taiwan, fascistregler
◊ Jag har glömt att försäkra mig, mitt bankkort är trasigt, byxorna jag köte till resan gick sönder igår och jag har ännu inte hittat lämpliga handskar till volontärarbetet.

Ojojoj, spänningen tätnar i takt med att mystiken blir alltmer gles.
Snart, snart, snart är jag där! Ska bara röja undan en irriterande mängd små ärenden först. Nån som vill hämta ut lite malariatabletter åt mig? Pleeease?

Om en vecka slaskar jag ut mitt reseprogram för Borneo.

Kommentarer
Tebrand säger:

Oavsett hur du ser på saken så tycker jag att din idé om att fira nyår på phangan och ta dykcert på Koh Tao är klockrent, kan verkligen rekommendera det. Kör på Asia Divers på Koh Tao, dom e grymma :D Och det här kommer bli grymt, är lite avis på dig faktiskt!

2010-09-15 | 23:25:24
Annika säger:

hatten:D jag tar ditt ord på det då, eftersom du vart där själv:) tänkte fan, om jag ändå sa bege mig till thailand tre dagar innan jul vore det ilte knäppt att inte dra till phangan! och dykcert ska ju vara tipp topp på just tao så why not liksom?:D hihi det blir så häftigt! resfebern ä här lite nu!

2010-09-16 | 00:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback