These boots are made for walking


Grrrrr..

Ok så nu tänker jag skriva om någonting totalt ytligt. Härligt!

Skor. Pjucks. Dojor. Igår köpte jag ett par högklackade boots som liksom skrek att de var mina, dom är 13cm höga, svarta och har en helt sinnesjuk attityd. Jaha? Tänker ni.

Nu råkar det vara så att de här skorna har varit i princip utsålda överallt för att två kända bloggerskor har köpt dem och visat upp i sina bloggar. Till skillnad från alla de som då tänkt "åh, vad ballt, Kenza har såna då måste jag också ha det" så typ.. spyr jag i min mun när jag tänker på det. Inget ont om bloggerskorna (haha jo vem försöker jag lura, ont åt Kissie) men jag pallar inte att tjejer kopplar mina kläder till dem.

När jag prövade dem i affären sa en förbipasserande till sin kompis "såna där skor har Kissie", och min instinkt var att ta skon och trycka ner klacken i halsen på henne. Så, förutom mina uppenbara psykiska problem, borde jag behålla dem?

Risken finns att separationen blir tuff för oss båda.

(Psst... gå in och stör er här om ni undrar vem denna Kissie är. Om ni inte bryr er ett skit så, njut av friheten)


Kommentarer
Linn säger:

Har kenza och kissie sånna!? Why??? Dom passar dig mycket bättre!!

2009-10-31 | 18:15:20
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback