Livet är en lek ibland

Som alltid när alla vännerna samlas så blir jag alldeles till mig av hur förbaskat härliga personer jag är omgiven av. Igår var det dags för grillfest, duktigt anordnad av Flemman & Jesper. Ambitionerna var ju såklart på topp med mycket folk, en  gästlista och två partytält i trädgårn.

Sammafatta kvällen har ju definitivt sina förhinder, i mitt huvud var allt toppen men det är svårt att specifera exakt vad som hände eftersom att jag mest flyttade mig mellan olika umgängen konstant under hela kvällen. Vill så gärna hinna snacka med alla när vi väl ses, det är ju ändå inte särskilt ofta. Helskön kväll med några extraflummiga händelser som alltid.

Framtiden ser riktigt jävla ljus ut kan jag glatt medla dessutom. Den nära framtiden that is. Närmsta veckorna tycks innehålla bland annat kryssning med ett stort gäng kompisar, Carros hemkomst och eventuellt en utlandsresa. Hyfsat galet. Kryssningen blir den första i år och det är någonting tragikomiskt med att springa runt bekymmerslöst på en Finlandsfärja, en fet lekstuga med massa små roliga rum överallt.
Sen när Carro, min älskade brush, äntligen landat i Sverige så hinner jag träffa henne en del innan det bär av mot en sydligare del av Europa för fest och bad med tjejkompisar. Efter det rullar allt vidare mot mitt landställe som jag saknat en hel del. Jag behöver min dos av  Bohuslän. Någonstans mellan eller efter allt detta så nalkas det fest & get togheters i mi casa. Jag är sällskapssjuk och tänker tamejfan leva därefter! 

Det är kul och fritt och glatt helt enkelt. Det enda som fattas nu är väl att någon nappar på jobbsök så att jag har en inkomst till i höst. Men det är klart jag fixar det.

Tack för igår allesammans, ni är glädje för mig.
Nu ska jag vakna upp ur mitt bakfylletillstånd och ladda för en utekväll med dans.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback