To sing or not to sing



Jag saknar att sjunga. Oerhört mycket faktiskt. Vill gärna ha talang på nivå som damen ovan, Ella Henderson. Men drömma kan man. Här nedan kan ni dock se mig och Ellinor i action, inte helt illa det heller. Tycker definitivt att Ellinor är en sån där supertalang. Det får mig att längta mycket till denna sommar där jag i alla fall får träffa denna dam, vare sig vi sjunger tillsammans eller ej (vilket vi dock lär göra). Har faktiskt tänkt en hel del på svensk sommar idag. Kanske inte i allmänhet, utan mycket på det jag hoppas den här sommaren ska medföra. Jag ser faktiskt fram emot den, till skillnad från förra året som var värsta sommaren än så länge.

Framsteg med skolan idag? INGA. 

Ha en bättre helg än jag, för guds skull. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback