Mardi la upp lite bilder på vårat crew



Ja, vad hade Potch varit för oss om vi inte hade Mardi (till höger på översta bilden) och Meski (vänster)? Det är verkligen våra lokala bästisar, vi har alltid kul och jag kommer att sakna dem båda väldigt mycket. Mardi insisterar alltid på att ta bilder på oss med sin telefon, vilket resulterar i charmig fokus och så som på bilderna ovan. Men jag gillar't!

Det är faktiskt direkt deprimerande att Meski inte kan åka med oss ifall vi åker till Namibia, hon har tenta mitt i den planerade veckan. Vi får klara oss som trio utan henne men det är verkligen skillnad, Meski är en sån där person som jag alltid skrattar med och som verkligen är en kontrast till många här nere. Nu menar jag inte att folk här är tråkiga, även fast det lät så, jag menar bara att hon i sig själv är en jävligt skön dåre och hon slänger ur sig tokigheter jämt. Mardi är en sådan person som vill upptäcka allt, hon kan seriöst läsa hela böcker om hur man konserverar döda djur eller typ myntets historia (exempel tagna ur verkligenheten), hon säger att kunskap är extremt viktigt och drömmer om att jobba med valar en vacker dag. Mycket gött. Hon har alltid ett leende på läpparna, precis som Meski, så jag tror att deras glädje smittar av sig på mig och Ronja. Det var länge sedan vi tre hade en helkväll på grund utav allt plugg och nu när det bara är drygt en månad kvar så hoppas jag på att vi ska ta till vara på tiden.

Vänskap är bra fint det. Det är nästan skönt att bara ha några få som man är nära här nere - det kommer bli så trist att säga hej då. Sydafrika är knappast ett sådant avstånd att man kan garantera att man möts igen. Meski har bott i Sverige en gång i tiden och saknar det, så kanske kan man lura henne overseas... 

Nej, usch, nu ska jag inte tänka på detta utan fortsätta med studierna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback