De senaste tolv timmarna alltså...

En natt med galna hundar och underliga ljud ledde till att Ronja och jag drog på oss brallorna och gick ut i natten med ficklampa för att kolla läget. Sov ganska dåligt till ljudet utav hysteriska skall och morrningar precis utanför dörren, eftersom att hundarna inte lugnade ner sig och jag väcktes fyra imorse utav ylningar. Somnade i alla fall om och sedan släpade jag upp mig för att gå till gymmet och prova Zumba för första gången, bara för att få reda på att passet har ersatts med Aerobics. Ger det en chans i typ en kvart men känner mig svag och yr och ger upp. Inser sedan när jag kommer ut att fastän solen har gått upp ordentligt och det är förmiddag så har det inte blivit varmt; kylan ligger i luften även på dagstid och jag antar att hösten övergår i Vinter nu. Brr. 

När vi sedan kommer hem så är det en gästhund här som flippar ur totalt, rusar in i våran stuga och sätter sig med röven rätt på min huvudkudde. De som känner mig förstår att jag inte är överlycklig av hundröv på huvudkudden, eller smutsiga hundtassar på lakanen över huvud taget..

Inte en jättebra natt eller morgon, kan man säga. Såatte... Bara att sätta igång med studierna!

Ni som inte har något att göra kan ju kolla på den skummaste ungen jag har sett. 14 år gammal vid detta tillfälle så ställer han sig och sjunger sin egna diva-låt på X-factor Australia med den sjukaste rösten? Vem anade att kalles kaviar kunde sjunga så fantastiskt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback