Längtar tillbaks

Lesotho.

Fast mest saknar jag nog mitt resesällskap.

 
 

Kommentarer
Nina säger:

Underbart att de dina bilder... Va en vända å hälsa på min mamma när hon bodde utanför Johannesburg ett par år.. Tror minsann jag lämnade en bit av mitt hjärta där.. =) Sun city med sitt "Valley of the wawes" kommer ja aldrig heller att glömma. Bilade även till kusten och St Lucia... Jösses... Hälsa Afrika från mig.. =)

Svar: Ahh jag var i Sun city förra helgen, vad är valley of the vawes?:) Vi var bara där för att åka ut i pilansberg till djuren. Det är någonting härligt här borta alltså, ska ner till kapstaden nästa vecka och hoppas på att åka ner till kusten i april när det börjar bli lite kyligare här utanför johannesburg (bor 2 timmar utanför). Vad kul att du tycker om bilderna. Afrika hälsar att du är välkommen tillbaks;)
Annika

2014-03-21 | 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback