denna dag är jag ännu i Afrika.. osv


Jag och Benji.

Lite "Lana del rey" feeling.

Ja, det må jag medge att jag känner mig lite glamorös idag. Vandrade hem efter morgonlektionen för att byta om - grå himmel och kyla hade blivit sol och ljummen skugga. Väldigt skönt här idag och det slog mig när jag aktade den efter gårdagens regn blöta röda jord vid vägkanten, att jag är i Afrika? Jag bor i Afrika. Allra längst ner där någonstans. Och det är spännande. Det är sjukt lugnt startempo i skolan, jag har introduktion på min fjärde och sista kurs om en kvart sedan är jag ledig resten av dagen.


Angående första bilden så är Benji en väldigt sällskapssjuk hund så det är svårt att få hänga tvätt, fota, sola eller i allmänhet existera utanför huset utan att han ska hoppa upp på en. Men det är väldigt mysigt så jag klagar inte. Charlie är lika social men mindre klängig, ska ha med honom på bild nästa gång. Här i kvarteret är det standard att ha en eller flera hundar men istället för att promenera med dem är det många som bara släpper ut dem så de får ränna fritt. 

Förresten så har jag haft lektion 07.30 två dagar i rad och går därför upp 06. Helt sjukt vad långa dagarna blir. Nu har jag hela dagen på mig att typ.. handla mat. Jag förstår morgonmänniskor bättre nu, I do.

Ciao!su


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback